Anasayfa  Hakkımızda  Danışmanlık Eğitim  Araştırma  İletişim English
Eğitim
• Genele Açık Eğitim Takvimi
• Genele Açık Eğitimler
• Kurumsal Eğitimler
• Sertifika Programları
• Eğitmenlerimiz
HABERLER
• Akşan Yapı EGEUS’u Tercih Etti.

• İzmir’in İlk ve Tek BES Eğitimi Başlıyor.

• SAFKAR EGEUS’u Tercih Etti.

• EGEUS, İzmir’i İş Dünyası’nda Başarıyla Temsil Ediyor.

• E.Ü. Mühendislik Fak.4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Seminerler Dizisi Tamamlandı.

• CMS Jant EGEUS’u Tercih Etti.

Site İçi Arama
E-Bülten
 Ad Soyad :  
 E-Posta   :
ekle    çıkar
Etkili İletişim ve Sunum Teknikleri

Günümüzde gerek işletme içi gerekse işletme dışı her türlü ilişkide iyi ve etkin iletişim kurmak; amaçlara yönelik olarak sahip olunan bilgiyi ve/veya aktarılmak istenen her türlü konuyu karşı tarafa en iyi şekilde anlatabilmek kaçınılmaz bir zorunluluk haline gelmiştir. Bir işletmenin, bu işletmede görev alanların veya bireylerin yapabileceklerini, sahip olduğu potansiyeli, yaratabileceği faydayı, beklentilerini, bilgi birikimini, düşüncelerini karşısında bulunan kişi veya gruplara en iyi şekilde aktarabilmesi ve beklentileri karşılayabilmesi için güçlü iletişim ile etkin ve etkili sunum yeteneğine sahip olması gerekmektedir. “Etkili İletişim ve Sunum Teknikleri” eğitimin temel amaçları şunlardır; Bireylerin işletme içi ve işletme dışı ilişkilerinde iletişim yetenek ve etkinliklerini geliştirmek, bu sayede iletişim eksikliğinden kaynaklanan sorunların giderilmesini sağlamak, İşletmelerdeki her kademe yönetici ile personelin iletişimin temellerini anlayarak kendilerini geliştirmelerine yardımcı olmak ve yöneticilik, liderlik, yaratıcılık becerilerini daha etkin bir şekilde sergilemelerini sağlamak, İletişim ve sunum becerileri gelişmiş, iletişim ve sunum yeteneklerini iyi kullanan personelin işletme etkinliği ve verimliliğine katkısını arttırmak, Sunum teknikleri ve becerilerini geliştirerek sahip olunan bilgi ve tecrübelerin beklentileri karşılayacak seviyede karşı tarafa aktarılmasını bu sayede işletmenin pazarlama, satış, tutundurma, tanıtma v.s. gibi faaliyetlerinin etkinliğini arttırmak, işletme içi bilgi akışının etkinliğinin çoğalmasını sağlamak, İletişim ve sunum becerilerinin geliştirilmesi ile işletmelerin iletişimsizlik ve yetersiz sunum nedeni ile gerek işletme içi gerekse işletme dışında karşılaştıkları sorun ve eksiklikleri en aza indirgemek,

Kimler Katılmalı

Firmaların sahipleri, üst-orta düzey yöneticileri ile yönetici adayları, firmaların pazarlama birimi çalışanları ile çalışma alanı gereği çeşitli amaç ve şekillerde sunum yapan/yapacak yönetici ve personel, firma içi ve firma dışı iletişim ağının herhangi bir ayağında görevli olanlar, iletişim ve sunum konusunda kendini geliştirmek isteyen diğer kişiler.

Eğitmen

Barbaros Epikmen TUNÇ

Danışman – Eğitmen / Egeus Eğitim ve Sinerji Merkezi


EĞİTMEN PROFİLİ İÇİN TIKLAYINIZ ...

Eğitimin İçeriği

-İletişimin temelleri, bireysel-kurumsal iletişim zinciri ve bir süreç olarak iletişim,
-Davranışsal ve algısal açıdan iletişim,
-İşletme içi ve dışı sözlü, yazılı ve görsel iletişim,
-İletişim sürecinde, sosyal, ekonomik, sosyo-ekonomik, kültürel, toplumsal, çevresel -etkiler ile etmenler ve bunların yönetimi,
-Etkin dinleme ve kendini dinletebilme, hazırlık ve olgunluk evreleri,
-İletişimde dil, vurgu, mesaj oluşturma, beden dilini çözme ve kullanma, iletişim sürecinde imaj oluşturma ve koruma,
-Kurumsal ve bireysel iletişim ile kurum içi ve kurum dış iletişim,
-Karşı tarafı ve bulunulan ortamı anlama, ortam beklenti analizi,
-İletişim sorunları analizi ve bireysel, kurumsal ve ortamsal sorunların giderilmesi
-İletişim sürecine öndelik etme, süreci etkin yönetme,
-İletişimde sadelik, anlaşılabilirlik, etki yaratma, soru-cevap yöntemleri,
-Sunum süreci ve çeşitleri, birincil, ikincil faktörler ve yardımcı elemanlar,
-Görsel ve yazılı sunum hazırlama teknikleri,
-Sunum dinleyicisi ve ortamı, ortam ve beklenti analizi, koşullara göre sunumu çeşitlendirme ve süreci yönetme,
-Etkili sunum materyalleri hazırlama, materyalleri sunma
-Sunumda giriş konuşması, dikkat toplama, vurucu cümleler ve materyaller, soru-cevap yönlendirme, sunum ajanı kullanma,
-Katımcıları motive etme, yönlendirme ve etki sahası yaratma teknikleri,
-Zamana, süreye, konuya, amaca, hedef kitleye ve ortama göre sunum çeşitleri.

 

Eğitim Yöntemi

Sınıf eğitimi / Kapsamlı uygulama ve pratik / Güncel olay ve vaka inceleme


Katılımcı Sayısı

Katılım 20 kişi ile sınırlıdır.

Eğitimin Hedefi

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :


  Ön Kayıt Formu
Ön Kayıt ve Bilgi Almak İçin Aşağıdaki Bilgileri Doldurunuz. Uzmanlarımız Sizinle İletişime Geçeceklerdir.
 İlgilendiğiniz eğitim :
 Ad Soyad * :
 Tel * :
 GSM :
 Adres :
 E-Posta * :
 Detay * :
Güvenlik Kodu
: (İşlem sonucunu giriniz)
* Zorunlu Alanlar


+ Paylaş
Paylaş: Facebook Paylaş: Twitter Paylaş: Google Paylaş: Yahoo Paylaş: Mr. Wong Paylaş: Oneview Paylaş: Linkarena Paylaş: Folkd Paylaş: Digg Paylaş: Del.icio.us Paylaş: Reddit Paylaş: Jumptags Paylaş: Simpy Paylaş: StumbleUpon Paylaş: Slashdot Paylaş: Propeller Paylaş: Furl Paylaş: Spurl Paylaş: Blinklist Paylaş: Blogmarks Paylaş: Diigo Paylaş: Technorati Paylaş: Newsvine Paylaş: Blinkbits Paylaş: Ma.Gnolia Paylaş: Smarking Paylaş: Netvouz


« Geri
Localveri Dijital İletişim Çözümleri